Případové studie

Migrace na nový emailingový nástroj

Migrace na nový emailingový nástroj

U e-shopu Agátin svět jsme nahradili původní technologii od IBM WCA (Acoustic) novým nástrojem Ecomail a provedli jsme migraci automatických kampaní.

Hlavní úkol - precizní segmentace

Rozdělení DB dle zájmů – takzvaný Interest tagging a jeho intergrace proběhla plně na naší straně. Za použití Google Tag Manageru odchytáváme z produktů štítky “vhodné pro” a zasíláme jako vlastní událost do Ecomailu. V Ecomailu se přiřazují štítky a padají do předem připravených segmentů. Rozdělení dle věku, zájmu, pohlaví. A díky tomu máme možnost nové automatické kampaně velmi přesně cílit a tím výrazně zlepšit jejich výsledky.

xx

• Dynamické menu – Standardní položky

Dynamické položky podle návštěv kategorií

Welcome kampaň

Opuštěné prohlížení
Průměrně 1000 odeslaných e-mailů měsíčně

Open Rate: 47 %
(nejúspěšnější dřevěné vláčky, 58,4 %)

Opuštěný košík

Heureka hodnocení
Automatické zobrazení posledních recenzí

Nejbližší prodejna – zobrazení dle PSČ
Při neznámém PSČ obecný seznamu prodejen

Hodnocení po nákupu – za vyplněné hodnocení sleva na další nákupAutomatický export hodnocení do XML feedu.

Dynamické menu

Standardní položky

Dynamické položky

podle návštěv kategorií

Opuštěné prohlížení

Průměrně 1000 odeslaných e-mailů měsíčně

Heureka hodnocení

Automatické zobrazení posledních recenzí

Nejbližší prodejna

zobrazení dle PSČ
Při neznámém PSČ obecný seznamu prodejen

Welcome kampaň

Opuštěný košík

Hodnocení po nákupu – za vyplněné hodnocení sleva na další nákupAutomatický export hodnocení do XML feedu.

46 %
meziroční nárůst obratu e-shopu

1 289 725 Kč
z automatických kampaní
za 5 měsíců

50 %
snížení nákladů
za e-mailingový nástroj

Růst transakcí a tržeb
z e-mailingu

Zvýšení podílu z obratu
u automatických kampaní
na 42 % za 5 měsíců

Výsledek

Nový nástroj od Ecomailu přinesl růst tržeb z e-mailingu téměř o 144 % a ještě snížil náklady o 50 %.

Související příspěvky