Migrace na nový emailingový nástroj
U e-shopu Agátin svět jsme nahradili původní technologii od IBM WCA (Acoustic) novým nástrojem Ecomail a provedli jsme migraci automatických kampaní.
Hlavní úkol - precizní segmentace
Rozdělení DB dle zájmů – takzvaný Interest tagging a jeho intergrace proběhla plně na naší straně. Za použití Google Tag Manageru odchytáváme z produktů štítky “vhodné pro” a zasíláme jako vlastní událost do Ecomailu. V Ecomailu se přiřazují štítky a padají do předem připravených segmentů. Rozdělení dle věku, zájmu, pohlaví. A díky tomu máme možnost nové automatické kampaně velmi přesně cílit a tím výrazně zlepšit jejich výsledky.
• Dynamické menu – Standardní položky
Dynamické položky podle návštěv kategorií
Welcome kampaň
Opuštěné prohlížení
Průměrně 1000 odeslaných e-mailů měsíčně
Open Rate: 47 %
(nejúspěšnější dřevěné vláčky, 58,4 %)
Opuštěný košík
Heureka hodnocení
Automatické zobrazení posledních recenzí
Nejbližší prodejna – zobrazení dle PSČ
Při neznámém PSČ obecný seznamu prodejen
Hodnocení po nákupu – za vyplněné hodnocení sleva na další nákupAutomatický export hodnocení do XML feedu.
Welcome kampaň
Opuštěný košík
Hodnocení po nákupu – za vyplněné hodnocení sleva na další nákupAutomatický export hodnocení do XML feedu.
46 %
meziroční nárůst obratu e-shopu
1 289 725 Kč
z automatických kampaní
za 5 měsíců
50 %
snížení nákladů
za e-mailingový nástroj
Růst transakcí a tržeb
z e-mailingu
Zvýšení podílu z obratu
u automatických kampaní
na 42 % za 5 měsíců
Výsledek
Nový nástroj od Ecomailu přinesl růst tržeb z e-mailingu téměř o 144 % a ještě snížil náklady o 50 %.