10 Zář Display reklama, E-shopy, Marketing AI v performance marketingu: Revoluce v optimalizaci kampaní 10. 9. 2024 By Tomáš Obadal Performance marketing je zaměřen na měřitelné výsledky, jako jsou kliknutí, konverze a návratnost investic. S příchodem umělé inteligen...Pokračovat ve čtení
16 Srp E-mailing, Newsletter Využití AI v e-mail marketingu: Revoluce v komunikaci se zákazníky 16. 8. 2024 By Tomáš Obadal V digitální éře je e-mail marketing stále jedním z nejúčinnějších nástrojů pro komunikaci se zákazníky. S nástupem umělé inteligence (A...Pokračovat ve čtení
26 Čvc Aktuality, Marketing Jak AI mění marketing 31. 7. 2024 By Tomáš Obadal V digitálním světě je klíčové držet krok s nejnovějšími technologiemi. Jednou z nejvýznamnějších změn posledních let je využití umělé i...Pokračovat ve čtení
28 Čvn Display reklama, E-shopy, Výkonnostní reklama Jak na sběr leadů pro produkty za 500 000 Kč+ 17. 7. 2024 By Vojtěch Nekoranec Proč k dražším produktům či službám musíme v rámci sběru leadů přistupovat jinak, než tomu je u spotřebního zboží? Společným jmenovatel...Pokračovat ve čtení
03 Čvn E-mailing, Newsletter Tipy a triky na top mailové šablony 28. 6. 2024 By Marek Růžička E-mail marketing je klíčovou součástí úspěšného digitálního marketingového mixu. Kvalitně připravená e-mailová šablona může výrazně zvý...Pokračovat ve čtení
22 Dub E-mailing, Newsletter Push notifikace – případová studie 22. 4. 2024 By Marek Růžička Push notifikace dlouhou dobu představovaly opomíjený kanál, ale v poslední době mnoho e-shopů pochopilo jejich rychlou návratnost a skv...Pokračovat ve čtení
27 Bře E-mailing, E-shopy Reaktivační kampaň – neprávem opomíjená automatizace 26. 7. 2024 By Petr Matoušek V e-mailingu jsou automatizace jako třeba opuštěný košík nezbytnost. Obdobně většina e-shopařů dříve nebo později dojde k přípravě svát...Pokračovat ve čtení
26 Úno E-shopy, Výkonnostní reklama Zvýšení prosincových tržeb o 274 % 26. 2. 2024 By Petr Matoušek Jak povidlo.cz díky analytickému dashboardu, zvýšené komunikaci mezi svými týmy a také rozšířenému cílení dosáhlo nevídaného meziročníh...Pokračovat ve čtení
08 Úno E-mailing Consent Mode v2: Jak nepřijít o možnost cílené reklamy 12. 2. 2024 By Petr Matoušek Google na základě požadavků Evropské komise hlásí velké změny v práci s cookies. Znamená to možnou ztrátu dat a také možnosti cílení re...Pokračovat ve čtení
16 Led E-mailing Google zpřísňuje pravidla pro newslettery 23. 1. 2024 By Petr Matoušek Od února budete muset ještě pečlivěji pracovat s rozesílkami. Důvodem jsou nová pravidla s kterými přišel Google. Nutno říci, že je to ...Pokračovat ve čtení