Jak jsme s malým rozpočtem vzkřísili zájem o opomíjenou službu
S 8 000 Kč jsme vytvořili facebookovou kampaň s tržbami 260 000 Kč a zavedli do té doby opomíjenou službu.
Před začátkem letních prázdnin nás oslovilo detailingové studio, tedy salón pro luxusní čištění aut a veškerou péčí s auty spojenou, abychom vytvořili nízkonákladovou kampaň na Facebooku na jednu z jejich služeb, profesionální leštění a renovaci laku vozu. Jelikož zákazníci studia vnímají lesk auta spíše jako příjemnou avšak drahou třešničku na dortu, která také dlouho nevydrží a není rozhodně tak potřebná, jako čistý interiér či exteriér vozu, obracejí se na studio spíše se zájmem o celkové mytí.
Naším úkolem tedy bylo dostat do povědomí, že péče o lak auta není jen prestižní služba pro VIP a vytvořit o tuto službu větší zájem.
Jaké jsme si stanovili cíle?
- Vysvětlit publiku, že daná služba ač opravdu dražší než ostatní služby v nabídce, přinese majiteli vozu více než jen lesk, který po pár dnech zajde.
- Přiblížit nabídku i publiku, které se denně nevozí luxusními vozy a vnímá své auto více než jako určitou prestiž, jako důležitou součást a pomocníka běžného dne.
Edukace publika
Vytvořili jsme text kampaně, který do detailu, zároveň však stručně a úderně popsal danou službu a její přínos pro zákazníka, který si uvědomí, že renovace laku nemá jen estetický efekt pro luxusní vozy. Vysvětlí zákazníkovi, že investice do této služby má smysl.
Návrat k reálnému životu
Luxusní vyladěnou grafiku s nablýskanými vozy nejdražších značek jsme nechali stranou. Chceme promlouvat k lidem z normálního světa a ti už jsou dokonalými obrázků přesyceni. Vybrali jsme tedy real life fotografii staršího Favorita, který nám krásně otevřel dveře k jejich srdcím.
Výhodná nabídka
Abychom i ty, kteří ještě váhají, jestli peníze vložené do renovace laku mají smysl, motivovali službu vyzkoušet a přesvědčit se na vlastní kůži (nebo vlastní kapotu?), domluvili jsme se se studiem na vytvoření akce pro tuto kampaň.
Správné zacílení
Díky předchozím aktivitám na sociálních sítích jsme si vytvořili dostatečně velké publikum, které projevilo zájem o čištění vozu. Testováním jsme pak tyto skupiny upravovali tak, abychom získali publikum, která bude nejvíce reagovat.
Výsledkem byl detailingový salon nabitý vozy čekajícími na renovaci laku, služby, která salonu přináší vyšší tržby a byla do této doby zákazníky opomíjená.