
Případová studie: Svět Karavanů
Výchozí stav: Co jsme řešili
Svět Karavanů patří mezi největší prodejce doplňků pro karavany s nejrozsáhlejšími skladovými zásobami a nejrychlejší expedicí. Cílem pro rok 2024 bylo nejen realokovat reklamní investice s ohledem na maximální návratnost, ale také expandovat na nové trhy.
Abychom těchto cílů dosáhli, soustředili jsme se na pokročilou segmentaci kampaní PMAX v Google Ads, strategické využití edukativního obsahu a slevových akcí na platformě META a spuštění kampaní na Slovensku a v Polsku.
Cesta: Jak jsme postupovali

Výsledek: Čeho jsme dosáhli
- Efektivnější investice do reklamy – nižší náklady
- Zvýšení výkonu nástroje Google Ads i při nižší investici
- Snížení trendové hodnoty PNO v nástroji META
- Realokování rozpočtů mezi klíčovými výkonnostními nástroji a doplňujícími
- Úspěšná a systematická expanze na Slovensko a do Polska
Závěr
Tato případová studie ukazuje, jak cílená segmentace kampaní a systematické expanze podpořená vstřícnou, otevřenou a aktivní komunikací mohou vést k efektivnějšímu využití reklamního rozpočtu a vyšší návratnosti investic. Díky kombinaci správného rozdělení kampaní PMAX, lokalizované expanze a strategických kampaní na META se nám podařilo nejen optimalizovat náklady, ale také dosáhnout významného meziročního růstu na nových trzích.
Řešíte také expanzi na nové trhy? Anebo jen přenastavení a optimalizaci vašich kampaní? Rádi s vámi vše zkonzultujeme. Napište nebo zavolejte nám.