
Případová studie: Jak jsme podpořili růst Strakon Medical pomocí výkonnostního marketingu
Jak pomoci zdravotnickému zařízení využít plně své kapacity a rozšířit podnikání? V naší spolupráci se Strakon Medical jsme se zaměřili na propojení reálných dat a výkonnostního marketingu, který vedl k nárůstu rezervací o stovky % a otevření druhé pobočky. Víc o tom, jak jsme na to šli a jakých výsledků dosahujeme, najdete v této případové studii.
Výchozí stav: Co jsme řešili
Strakon Medical je specialistou na komplexní péči o zrak. Nabízí diagnostiku a léčbu očních onemocnění, kontrolu brýlí a další odborné služby.
Naším cílem bylo zajistit dostatek online rezervací, aby byla kapacita jejich odborníků plně využita. Z důvodu, že rezervace probíhají na rezervačním systému třetí strany, který neumožňuje analytické měření Google Ads, hlavní metrikou v rámci vyhodnocování investice do reklamy bylo sledování dílčích konverzních událostí na přistávacích stránkách a sledování kauzality mezi výší investice a reálnými konverzemi.
Cesta: Jak na to jdeme
Výsledek: Čeho jsme dosáhli
- Růst kapacit: Po dvou letech spolupráce se klientovi podařilo otevřít druhou pobočku.
- Navýšení počtu rezervací: Počet měsíčních rezervací vzrostl v řádu stovek %
- Optimalizace nákladů: Hodnotu CPA udržujeme dlouhodobě pod stanovenou hranicí, což zajišťuje udržitelnost kampaní.
Závěr
Případová studie ukazuje, jak efektivní propojení reálných dat a kvalitní správa marketingových kampaní může pomoci nejen plnit obchodní cíle, ale třeba i rozšířit podnikání. Klíčem úspěchu je pravidelná komunikace, transparentnost a schopnost flexibilně reagovat na výsledky v reálném čase. A samozřejmě skvělá znalost a správa výkonnostních kampaní.
ŘEŠÍTE TO TAKÉ?
PromoGEN
GENerujeme úspěch.