E-mailing

Gamifikace v e-mailingu: Jak získat kontakty potenciálních zákazníků hravou cestou

Gamifikace v e-mailingu: Jak získat kontakty potenciálních zákazníků hravou cestou

E-mailingový marketing je jeden z nejefektivnějších nástrojů online marketéra. Fakt.
Bez kvalitní databáze e-mailů se však dělat nedá. Fakt.
Získávat nové adresy je velmi těžké a dost drahé. Fakt.
Přesto existují cesty, jak se to dá udělat. Fakt.

Díky vybraným gamifikačním nástrojům nejméně zdvojnásobíte přísun e-mailů do vaší databáze.

Co je gamifikace?

Relativně nová technika marketingu, která má za úkol zvýšit zájem zákazníků pomocí užívání herních prostředků, myšlení a principů.

V našem případě místo obyčejného pop-upu (vyskakovací okno s výzvou k přihlášení se do newsletteru) či pole na stránce pro přihlášení do newsletteru využijeme pro získání kontaktu lidskou hravost. Například hrou „Kolo štěstí“, kde zákazník dostane šanci výměnou za svůj e-mail, získat slevu na nákup.

Jaké jsou výsledky?

✨ Nárůst konverzního poměru proti klasickému pop-upu je nejméně dvojnásobný. Často však dosahujeme čísel až 4x větších. Při stejné slevě jako u pop-up okna. I následné prodeje rostou obdobně.

✨ Z gamifikačních prvků přináší nejlepší výsledky kolo štěstí, ale velmi dobře fungují hříčky jako Pexeso, při vánoční sezóně adventní kalendář, ale i další hříčky. Jak konkrétně mohou vypadat, se můžete přesvědčit na našich demo verzích.

Když Vánoce přicházejí

Kolo štěstí opravdu funguje dlouhodobě nejlépe. S výjimkou vánočního času. Tehdy přichází na řadu adventní kalendář, každý den s novou odměnou – třeba i pro stávající zákazníky. A obchodní čísla letí vzhůru…

Pokud vás tento způsob získávání kontaktů zaujal, kontaktujte kolegu Jakuba Malého – e-mailem na jakub.maly@promogen.cz nebo telefonicky 775 505 477. Rád si s vámi promluví, poradí a vymyslí ideální řešení právě pro vás.

A ještě jedna věc…

Gamifikaci můžeme přenést i do reálného života – pro vaše zákazníky, partnery, dodavatele či klienty navrhneme a vyrobíme originální adventní kalendář například s vašimi produkty. Od toho totiž máme naši tiskovou a produkční divizi, která zvládá i nemožné. I zde určitě zavolejte Jakubovi, poradí vám.

Související příspěvky