Personalizovaný e−commerce
nástroj na bázi AI
Bloomreach je ideálním řešením pro firmy, které chtějí efektivněji využívat data, lépe porozumět chování a preferencím svých zákazníků a na základě těchto poznatků dělat informovanější marketingová rozhodnutí, čímž výrazně zlepší zákaznickou zkušenost.
- E-commerce společnosti: pomáhá personalizovat nabídky a zvyšovat tržby.
- B2C firmy: umožňuje přesně zacílit obsah na zákazníka.
- Retailery: propojuje kamenné a on-line prodejny a zajišťuje jednotný zážitek.
- Marketingové týmy: poskytuje nástroje pro optimalizaci kampaní a lepší ROI.
- Velké podniky: škálovatelné řešení pro práci s rozsáhlými daty.
- Firmy s globální působností: umožňuje přizpůsobit obsah místním trhům.
Personalizace na míru: umí každému uživateli nabídnout v reálném čase obsah a nabídku, která odpovídá jeho potřebám a nákupním zvyklostem.
Pokročilá analytika: umožňuje vytvářet libovolné reporty/dashboardy a pomáhá tak zlepšovat výkon e-mailů a dalších marketingových kanálů. Můžete například sledovat a analyzovat, odkud přicházejí zákazníci, kteří nakupují určité produkty a kampaně tomu přizpůsobit.
Vyšší tržby
personalizované nabídkyvedou k vyšší míře konverzí a zvyšují průměrnou hodnotu objednávky.
Rychlejší reakce na trh
můžete flexibilně reagovat na změny na trhu a potřeby zákazníků díky snadné úpravě
kampaní.
kampaní.
Věrnější zákazníky
personalizovaná komunikace posiluje vztah se zákazníky, což vede k jejich vyšší loajalitě a opakovaným nákupům.
Lepší cílení
snížíte náklady na marketing tím, že oslovíte správné lidi správným obsahem.
- Frekvenční policy: automaticky sleduje počet e-mailů odeslaných každému zákazníkovi, a dle priorit určuje, který e-mail bude doručen jako první.
- Čekací doba: nastavíte si čekací dobu mezi jednotlivými kroky kampaně na základě průměrné doby mezi objednávkami zákazníka.
- Optimal end time: analyzuje, kdy zákazník nejčastěji otevírá newslettery, a pošle mu e-mail v tento čas, čímž maximalizuje šance na otevření.
- Limity slev: můžete nastavit limity, například aby prvních 50 zákazníků získalo slevu 1 000 Kč, zatímco ostatní obdrží jinou nabídku.
- A/B testy: nastavte více A/B testů a sledujte výsledky včetně kontrolních skupin, což vám umožní měřit a optimalizovat efektivitu jednotlivých variant.
- Silent hours: pokud nechcete posílat automatizace a newslettery například ve 3 ráno, můžete nastavit tiché hodiny. Vaše zprávy dorazí ve vhodnou dobu a nepůsobí rušivě.
- Sdílené bloky: umožňují vám hromadně měnit obsah, což šetří čas a zajišťuje konzistenci napříč kampaněmi.
- Newslettery ve více mutacích: nemusíte vytvářet různé verze newsletterů ručně. Díky přípravě v Bloomreach můžete snadno spravovat a automatizovat různé mutace newsletterů, což výrazně zjednodušuje práci s více jazykovými verzemi nebo cílovými skupinami.
- GA4 spoléhá pouze na cookies třetích stran a technologie jako Inteligent Tracking Prevention v prohlížečích tyto cookies blokují. CDP Bloomreach může sbírat data na straně serveru, což je méně náchylné na blokování.
- Bloomreach může lépe optimalizovat proces získání identity zákazníka a zvyšuje množství dostupných dat.
- GA4 běžně sbírá data pouze z webových stránek, Bloomreach kombinuje data z mnoha zdrojů, jako CRM, POS, transakční data a poskytuje ucelenější pohled na zákazníka.
- Fragmentace dat – Bloomreach spojuje interakce jednoho uživatele napříč různými kanály a zařízeními.