Personalizovaný e−commerce
nástroj na bázi AI

Pro koho je Bloomreach vhodný?

Bloomreach je ideálním řešením pro firmy, které chtějí efektivněji využívat data, lépe porozumět chování a preferencím svých zákazníků a na základě těchto poznatků dělat informovanější marketingová rozhodnutí, čímž výrazně zlepší zákaznickou zkušenost.

  • E-commerce společnosti: pomáhá personalizovat nabídky a zvyšovat tržby.
  • B2C firmy: umožňuje přesně zacílit obsah na zákazníka.
  • Retailery: propojuje kamenné a on-line prodejny a zajišťuje jednotný zážitek.
  • Marketingové týmy: poskytuje nástroje pro optimalizaci kampaní a lepší ROI.
  • Velké podniky: škálovatelné řešení pro práci s rozsáhlými daty.
  • Firmy s globální působností: umožňuje přizpůsobit obsah místním trhům.

Proč zvolit Bloomreach?

Personalizace na míru: umí každému uživateli nabídnout v reálném čase obsah a nabídku, která odpovídá jeho potřebám a nákupním zvyklostem.

Pokročilá analytika: umožňuje vytvářet libovolné reporty/dashboardy a pomáhá tak zlepšovat výkon e-mailů a dalších marketingových kanálů. Můžete například sledovat a analyzovat, odkud přicházejí zákazníci, kteří nakupují určité produkty a kampaně tomu přizpůsobit.

Co umí Bloomreach?

Co díky Bloomreach získáte?

Vyšší tržby

personalizované nabídkyvedou k vyšší míře konverzí a zvyšují průměrnou hodnotu objednávky.

Rychlejší reakce na trh

můžete flexibilně reagovat na změny na trhu a potřeby zákazníků díky snadné úpravě
kampaní.

Věrnější zákazníky

personalizovaná komunikace posiluje vztah se zákazníky, což vede k jejich vyšší loajalitě a opakovaným nákupům.

Lepší cílení

snížíte náklady na marketing tím, že oslovíte správné lidi správným obsahem.

Co dalšího Bloomreach umí?

  • Frekvenční policy: automaticky sleduje počet e-mailů odeslaných každému zákazníkovi, a dle priorit určuje, který e-mail bude doručen jako první.
  • Čekací doba: nastavíte si čekací dobu mezi jednotlivými kroky kampaně na základě průměrné doby mezi objednávkami zákazníka.
  • Optimal end time: analyzuje, kdy zákazník nejčastěji otevírá newslettery, a pošle mu e-mail v tento čas, čímž maximalizuje šance na otevření.
  • Limity slev: můžete nastavit limity, například aby prvních 50 zákazníků získalo slevu 1 000 Kč, zatímco ostatní obdrží jinou nabídku.
  • A/B testy: nastavte více A/B testů a sledujte výsledky včetně kontrolních skupin, což vám umožní měřit a optimalizovat efektivitu jednotlivých variant.
  • Silent hours: pokud nechcete posílat automatizace a newslettery například ve 3 ráno, můžete nastavit tiché hodiny. Vaše zprávy dorazí ve vhodnou dobu a nepůsobí rušivě.
  • Sdílené bloky: umožňují vám hromadně měnit obsah, což šetří čas a zajišťuje konzistenci napříč kampaněmi.
  • Newslettery ve více mutacích: nemusíte vytvářet různé verze newsletterů ručně. Díky přípravě v Bloomreach můžete snadno spravovat a automatizovat různé mutace newsletterů, což výrazně zjednodušuje práci s více jazykovými verzemi nebo cílovými skupinami.

Jak Bloomreach pomůže při konci Cookies 3. stran?

CDP Bloomreach umožňuje sběr first-party dat z různých zdrojů a touchpointů, což může vést k bohatšímu a přesnějšímu souboru dat než ten, který získáte pouze prostřednictvím Google Analytics 4 (GA4).
Konkrétně v GA4:

  • GA4 spoléhá pouze na cookies třetích stran a technologie jako Inteligent Tracking Prevention v prohlížečích tyto cookies blokují. CDP Bloomreach může sbírat data na straně serveru, což je méně náchylné na blokování.
  • Bloomreach může lépe optimalizovat proces získání identity zákazníka a zvyšuje množství dostupných dat.
  • GA4 běžně sbírá data pouze z webových stránek, Bloomreach kombinuje data z mnoha zdrojů, jako CRM, POS, transakční data a poskytuje ucelenější pohled na zákazníka.
  • Fragmentace dat – Bloomreach spojuje interakce jednoho uživatele napříč různými kanály a zařízeními.
- Napište nám -

S čím vám můžeme pomoci?