Jak vydělat na vánoce více díky adventnímu kalendáři
Vánoční čas se blíží a tím i šance jak v této době zlepšit letošní obchodní výsledky. Přijít s nápadem, který pomůže získat nové zákazníky.
Promogen vám svou podporu v e-mailové marketingu nabízí celoročně, takže určitě víte, jak moc mohou v prodejích e-mailingové nástroje pomoci.
Ale aby dobře fungovaly, tak je třeba mít koho s nimi oslovit. Sběr kontaktů však patří mezi nejtěžší disciplíny. Využijme tedy vánoční náladu potenciálních zákazníků a zkusme je oslovit cestou, která by se jim mohla líbit – adventním kalendářem plným dárků a slev.
Loni jsme si to již s několika klienty vyzkoušeli, a výsledky byly opravdu vynikající. Se svolením jednoho z nich (Yves Rocher), proto přínášíme několik čísel, čeho s nasazením adventního kalendáře lze dosáhnout.
- Konverzní poměr stávajících zákazníků, kteří si aktivně otevřeli okénko v adventním kalendáři byl 2x větší než bez něj.
- Více jak 10 % nových zákazníků se přihlásilo k odběru newsletterů a 24 % z nich vzápětí nakoupili.
- Zvýšení frekvence nákupu – zákazníci se vrátili za několik dnů pro další nákup
Kalendář připravíme do jednoduchého grafického návrhu ve vašich barvách, naplníme odměnami dle vašeho zadání a poběží na jakémkoliv e-shopovém a e-mailingovém řešení během pár dní.
Máme pro vás ještě jeden tip
Chcete překvapit své dodavatele a další obchodní partnery tím opravdovým adventním kalendářem, i tady vám umíme pomoci.
My vám takový na zakázku navrhneme a vyrobíme a navíc za skvělou cenu. Podívejte se na ukázky, které jsme pro naše zákazníky přichystali v uplynulých letech a pokud vás zaujmou, napište či zavolejte nám.