Jak naše aplikace funguje?
V několika jednoduchých krocích se můžete podívat, jak si zlehčit tvorbu newsletterů, pokud se staráte o více jazykových mutací.
1. Výběr jazykových mutací
Jednoduše si vyberete jakých vašich mutací se kampaň týká, aby při generování aplikace vytvořila potřebné kampaně v jednotlivých jazycích.
2. Výběr šablony
Můžete mít pro různé příležitosti připraveno více šablon, v úvodu tedy dojde k výběru té vhodné pro danou kampaň.
3. Základní údaje kampaně
Název kampaně – buď jednotný či pro každou zemi zvlášť, předmět, preheader, UTM. Vše zadáváte v předem daném jazyce – v češtině, angličtině či jiném. Následně dochází k automatickému překladu do všech definovaných jazyků. Pro překlad je využíván známý nástroj Deepl a jeho API napojení.
4. Obsah kampaně
Připravíte text do jednotlivých obsahových bloků a opět dojde k automatickému překladu do jednotlivých mutací. Kromě textu můžete připravit i obrázek do kterého díky napojení na Canva může dojít k automatickému překladu textů, které jsou součástí obrázku.
5. Výběr produktů
Dle ID produktů vyberete do jednotlivých pozic produkty, které chcete v newsletteru nabízet. Z vašich produktových feedů dojde k automatickému doplnění všech náležitostí – od ceny, přes popisek až po odkaz vždy k odpovídající jazykové mutaci.
6. Testování, načasování, odeslání
Na závěr záleží na vás jakou variantu naší aplikace si vyberete. V jednodušší verzi se poté prostě přihlásíte do jednotlivých účtů v Ecomailu a kampaně otestujete, načasujete a připravíte k odeslání. V pokročilejší verzi je pak možné kampaně rovnou odeslat v naší aplikaci.
Pokud se vám náš nový produkt líbí, ozvěte se kolegovi Jakubovi Malému, ať už e-mailem nebo telefonicky: online@promogen.cz nebo 775 505 477.