18 Pro E-mailing Gamifikace v e-mailingu: Jak získat kontakty potenciálních zákazníků hravou cestou 2. 12. 2024 By Petr Matoušek E-mailingový marketing je jeden z nejefektivnějších nástrojů online marketéra. Fakt. Bez kvalitní databáze e-mailů se však dělat nedá....Pokračovat ve čtení
01 Pro E-mailing, Případové studie Velký test: Opuštěný košík v praxi 19. 1. 2025 By Marek Růžička Automatizace e-mailingu je nedílnou součástí úspěšného e-shopu. Jednou z klíčových automatizací, která může výrazně ovlivnit konverzn...Pokračovat ve čtení
12 Zář E-mailing Dashboard pro Ecomail 13. 1. 2025 By Petr Matoušek Mít přehled o výkonu marketingových kampaní je naprosto klíčové, bez toho nelze efektivně řídit ani plánovat žádnou strategii – a to ...Pokračovat ve čtení
08 Zář Případové studie, Výkonnostní reklama Jak jsme pomocí segmentace zvedli účinnost reklam o 20 % 30. 11. 2023 By Petr Matoušek Díky segmentaci produktů jsme prodejci příslušenství pro mobilní telefonu PC Mobil shop, dokázali získat nové konverze, které by Google...Pokračovat ve čtení
22 Srp E-shopy, Případové studie, Výkonnostní reklama Vytvořili jsme e-shop úspěšný na více trzích 2. 12. 2024 By Petr Matoušek Pokud máte nápad a nadšení, lze postavit úspěšný e-shop i v dnešní době. Důkazem může být projekt hobby-horse.cz. Ten jsme pomohli vybu...Pokračovat ve čtení
17 Srp Případové studie, Výkonnostní reklama Jak jsme s malým rozpočtem vzkřísili zájem o opomíjenou službu 31. 10. 2023 By Petr Matoušek S 8 000 Kč jsme vytvořili facebookovou kampaň s tržbami 260 000 Kč a zavedli do té doby opomíjenou službu.Před začátkem letních prázdni...Pokračovat ve čtení
27 Čvc Aktuality, E-mailing Shrnutí zajímavostí ze SendSummitu 1. 11. 2023 By Petr Matoušek Na největší konferenci jsme přednášeli. Když už jsme tam byli, tak jsme pro vás připravili pár postřehů a odkazy na další prezentace. T...Pokračovat ve čtení
10 Čvc Případové studie, Výkonnostní reklama Case study: Je Facebook robot lepší než my, markeťáci? 1. 11. 2023 By Petr Matoušek V této case study se budeme zaměřovat na výkon a dopad plně automatické Advantage+ kampaně na Facebooku u zahraničního klienta, jehož f...Pokračovat ve čtení
28 Čvn E-mailing Open Rate – jak funguje a má stále smysl ho sledovat? 30. 8. 2023 By Petr Matoušek Open Rate byla, a ještě stále je jedna z hlavních metrik, kterou při sledování úspěšnosti mailingů firmy využívají. Víte, jak vlastně d...Pokračovat ve čtení
18 Kvě E-mailing, Případové studie Audit e-mailingových služeb se vám vyplatí 1. 11. 2023 By Petr Matoušek V závěru loňského roku jsme pro Luxury distribution s.r.o. připravili audit jejich e-mailingového markertingu. Jde o rodinnou společnos...Pokračovat ve čtení