10 Bře Aktuality, Marketing, Výkonnostní reklama Využití kauzální statistiky v marketingu: Klíč k lepšímu vyhodnocování kampaní 10. 3. 2025 By admin Při vyhodnocování marketingových akcí či aktivit volíme často tradiční metriky, jako jsou počty konverzí, průměrná hodnota objednávky, ...Pokračovat ve čtení
24 Úno Aktuality, E-mailing, Newsletter Seznam.cz představuje revoluci v transakčních e-mailech 24. 2. 2025 By Marek Růžička Seznam.cz přichází s novinkou v podobě strukturovaných dat pro objednávky . Díky nim se klíčové informace o objednávce (číslo, stav, ce...Pokračovat ve čtení
24 Úno E-mailing, Newsletter Jak přehrát video přímo v e-mailu na Seznam.cz? Máme pro vás řešení! 4. 3. 2025 By Marek Růžička V e-mail marketingu se dlouhodobě traduje, že není možné přehrát video přímo v e-mailovém klientovi, protože většina z nich přehrávání ...Pokračovat ve čtení
08 Led E-shopy, Marketing, Případové studie Redesign a nový web pro e-shop Jeans Store – případová studie 20. 1. 2025 By Petra Sobotková Jak jednoduše, efektivně a úspěšně přesunout funkční e-shop na Shoptet? A jak moc může ovlivnit váš e-shop i redesign, nový styl a vlas...Pokračovat ve čtení
14 Lis Aktuality, Výkonnostní reklama Věřte celkovým číslům, ne GA4 – případová studie 14. 11. 2024 By Vojtěch Nekoranec V této případové studii se podíváme na přístup k vyhodnocování výkonnostních kampaní, který nám pomohl překonat problémy spojené s nepř...Pokračovat ve čtení
08 Říj E-mailing, E-shopy, Marketing Jak SMS kampaně zvyšují výkonnost a obraty 15. 11. 2024 By Marek Růžička U našeho klienta Trenýrkárna.cz se dlouhodobě zaměřujeme na optimalizaci Customer Journey a využíváme širokou škálu marketingových kaná...Pokračovat ve čtení
02 Říj Aktuality, Marketing Nový AI Act v EU: Co přináší budoucnost umělé inteligence? 7. 10. 2024 By Tomáš Obadal V posledních letech jsme svědky rychlého pokroku v oblasti umělé inteligence (AI), která transformuje různé sektory od zdravotnictví př...Pokračovat ve čtení
10 Zář Display reklama, E-shopy, Marketing AI v performance marketingu: Revoluce v optimalizaci kampaní 14. 11. 2024 By Tomáš Obadal Performance marketing je zaměřen na měřitelné výsledky, jako jsou kliknutí, konverze a návratnost investic. S příchodem umělé inteligen...Pokračovat ve čtení
16 Srp E-mailing, Newsletter Využití AI v e-mail marketingu: Revoluce v komunikaci se zákazníky 14. 11. 2024 By Tomáš Obadal V digitální éře je e-mail marketing stále jedním z nejúčinnějších nástrojů pro komunikaci se zákazníky. S nástupem umělé inteligence (A...Pokračovat ve čtení
26 Čvc Aktuality, Marketing Jak AI mění marketing 14. 11. 2024 By Tomáš Obadal V digitálním světě je klíčové držet krok s nejnovějšími technologiemi. Jednou z nejvýznamnějších změn posledních let je využití umělé i...Pokračovat ve čtení